A valóságban is megcsinálják a Szex és New Yorkot: ötvenes nők társkereső műsora lesz
Ötvenes éveikben járó nők költözhetnek be egy luxuslakásba, hogy ott kedvükre válogassanak a legvonzóbb férfiak között.
Ötvenes éveikben járó nők költözhetnek be egy luxuslakásba, hogy ott kedvükre válogassanak a legvonzóbb férfiak között.
Néhány új képpel harangozzák be az utolsó évad záró részeit.
Kik azok a huszonéves színésznők, akik az utóbbi években észrevetették magukat filmekben, sorozatokban, és már nem kell sok hozzá, hogy széles körben is ismertté váljanak? Interjúsorozatunkban az új színésznő-generációt vonultatjuk fel. Most Biró Panna Dominika mutatkozik be, akire akkor figyeltünk fel, amikor Zámbó Jimmy szeretőjét játszotta A Király című sorozatban.
A hétvégén átadták a jubileumi, 20. Verzió Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivál díjait, összesen öt kategóriában.
A színész saját halálközeli élményéről beszélt: pilótaként átélte, hogy az általa vezetett gép elektromos rendszere teljesen leállt, és azt gondolta, mindennek vége.
A film egyik főszereplőjét palesztinpárti posztjai miatt kirúgták, Jenna Ortega pedig a Wednesday című sorozat miatt hagyja ott a forgatást.
Ridley Scott a régi, monumentális történelmi filmek szellemében szeretett volna alkotni és remekül be is mutatta, hogy miért működésképtelen a műfaj mozifilmként. Dupla Napóleon-filmkritikánk második részét történész kollégánk, Lenthár Balázs írta.
Ridley Scott, a Szárnyas fejvadász, az Alien, a Gladiátor és a Mentőexpedíció rendezőjének várva-várt új filmjében valójában nem a címszereplő Napóleon a legizgalmasabb szereplő, hanem a császár kapcsolata élete szerelmével. Lehet, hogy a valósághoz nincs sok köze, de annyi baj legyen. Dupla Napóleon-kritikánk első cikkét filmkritikusunk, Kovács Bálint írta.
Miután a 49. születésnapjának megadta a módját, a következő egy évre komoly célt tűzött ki maga elé a színész.
A kedvezményes jegyek az ország bármely iskolájából igényelhetők.
Az alaphelyzettől épp annyira jövünk izgalomba, mint amennyire akkor, amikor kézbe veszünk egy detektívregényt vagy gyilkosos szerepjátékra készülünk. Vagyis nagyon. Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban című reality show-ban hírességeket zárnak össze, hogy a köztük megbújó gyilkosokra vadásszanak. Krimirajongóknak nincs is jobb kiindulási pont. De vajon meg lehet-e úgy csinálni a műsort, hogy az egymást gyanúsítgató szereplők között a feszültség és paranoia, mint egy jó könyvben, tényleg a tetőfokára hágjon? Kritika.
18 évvel ezelőtt ő volt a műsor házigazdája, de idén csak szurkolóként tért vissza a produkcióba.
Senkinek nem állt érdekében, hogy ezt a történetet széles körben megismerjék, most mégis film készült róla: a Libertate ’89 – Nagyszeben a romániai forradalom egyik véres és kaotikus, rengeteg halálos áldozattal járó epizódjáról szól. A rendező azt mondja: bár így is nehéz végignézni a filmet, a valóság még ennél is sokkal durvább volt. Interjú.
A három és fél órás Scorsese-filmet egyes mozik szünettel vetítik, ami ellen az alkotók ugyan hevesen tiltakoztak, de a nézők egy része üdvözölte. Nálunk mindenesetre nem várható ilyen vetítés. A filmek hossza közti különbség döntötte el a Barbie–Oppenheimer-moziháborút is.
A színésznő 89 éves volt, halálhírét unokája, Isabelle erősítette meg, halálának pontos okáról nem közöltek részleteket.